Even voorstellen:

 

 

 

 

Mijn naam is Frans van Oostrom en sinds 1 januari ben ik bestuurslid van de Burcht van Haeften. Ik ben 70 jaar en geboren en getogen in Amsterdam. Na enkele omzwervingen woon ik alweer 27 jaar in de Betuwe. De liefde voor mijn vrouw bracht mij hierheen. Onlangs zijn we verhuisd van Zoelmond naar Haaften, haar geboorteplaats. Een mooie nieuwe stap, dicht bij de Waal en een ideale plek om te wonen.

Na een loopbaan als art-director in de reclamewereld maakte ik de overstap naar het onderwijs. Eerst als docent en later als onderwijskundige op een school voor creatief onderwijs. Creativiteit, verbinden en mensen in beweging brengen vormen de rode draad in mijn werk én in mijn leven.

Daarnaast ben ik mijn hele leven actief in de muziek als (bas)gitarist. Ik heb in heel wat geweldige bandjes gespeeld en veel gezien en meegemaakt. Ik speel momenteel nog steeds met veel plezier in verschillende formaties. Ik heb mij dan ook gelijk opgegeven bij de Hoftense Bende waarmee we op zaterdag 21 maart in de Burcht spelen.

Ik voel me maatschappelijk betrokken en wil graag bijdragen aan de samenhang in het dorp. Met mijn ervaringen uit werk, leven én muziek zet ik mij dan ook graag in als bestuurslid. Samen met het bestuur, de medewerkers en de fantastische vrijwilligers maken we van de Burcht van Haeften een plek waar ontmoeting en verbinding voor jong en oud centraal staan.

 

 

 

Welkom!

Het is leuk je te ontmoeten.

Ontdek wat er speelt bij De Burcht in Haaften en laat je verrassen door nieuws en evenementen.

Schrijf je in en mis niets!

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.